onsdag 21. oktober 2009

siste oppdatering før fjellet

Det er nå under et døgn til vi drar til fjells og det er derfor usikkert på hvor mye oppdatering det blir på denne fronten frem til januar. Men jeg har prøvd å fikse innstillingene til at jeg får postet her på bloggen gjennom mail, så det er bare å håpe på at det går i orden.

ELlers så vil jeg nå benyte sjansen til å takke dere som har støttet meg! Jeg setter såååå stor pris på det altså :) Både dere som har kjøpt av eiendelene mine og dere som har overført til kontoen min. Ingen ting av dette hadde vært mulig uten dere!!! så derfor har æ bare lyst til å si noen ord om noen av dere :)

Ballangen Baptistmenighet - Ka har æ skulla gjort uten dokker?! det e alltid så utruli deili å komme hjem og kjenne på det å ha ei god menighet å komme til. Med hærlige nordlenninga som elske og sprer Jesus.

Ole og Unn Harriett Punsvik - Dokker to e og blir to av de mest beundringsverdige foreldre som vandrer på denna jord. Det å være velsigna med nærværet av Johanne og Hanna e jo ene og alene dokkers fortjeneste! Og det e jo alltid skrekkelig koselig å spise kveldsmat på kjøkkenet dokkers :)

tante Dagny - Tante Dagny, tusen takk for noen flotte dager i Alfanåsen i sommer! De vil for alltid ha stor betydning for mæ :) gleder mæ til neste gang!

Elsa Heide - Du e nok den beste gudmora en kan drømme om. fargerik og alltid oppbygganes under en prat. Dessverre for lite kontakt den siste tia, men det får vi ta igjen når æ kommer tilbake :)

Oddny og Trond Bekkvik - ka man skal sei, topperse "svigerforeldre"!! Og aldri et besøk uten brølanes latter!

Lena og Geir - Lena, du veit du e i hjerterota mi og det e skremmanes at vi ikke får hengt mere!! æ e grusomt glad i dæ. og Geir, ja ka man skal si, du e jo meget flink til å gi sånne fine kallenavn, så takk....:P

Anders Roald - du e og blir favoritten til mæ og åshild! krølla, mørkt hår og Jesus i hjerte, med andre ord en helt!

Hanna og Mikkel - hele menneska med hele hjerta! takk for at dokker tar mæ som æ e :) gler mæ til hengings med dæ Hanna, og Mikkel, når æ e tilbake da blir du med på shopping eller frisør!

Magnus - little britain. humor kick og glede! du e flott!

Merete - Den ærligste trønder og hærligste sushivenninne! du veit ka du betyr for mæ :)

Siv - du e faktisk forbildet mitt Siv! du e alltid så helhjerta og god tvers i gjennom!

Helge A. - et ord, fantastisk!

Kristel O. og Karoline - dokker e redninga på neste generasjon! latterbomber, pene jenter med brann i hjerte. æ digge dokker!

og alle dokker andre, love you :)

hilser masse fra Tove

1 kommentar:

  1. Neihmen, så hyggelig at du hilser til Oss Karensnupp! Jeg gleder meg til å se deg igjen, og ber for deg. Det er STORT det du gjør.
    Godklem Karoline

    SvarSlett