fredag 2. oktober 2009

på reisefot

Da er dagen kommet. Jeg har nå bevegd meg bort fra barteland og befinner meg i skrivende stund på gardermoen. Dagens destinasjon er Stocholm. Her skal jeg kun bruke tid på hvile og sortering av tanker før jeg drar videre søndag. Den siste måneden har vært fullspekket av store og småe omveltninger, og jeg tror det er sunt å få resonert igjennom noen av dem.
Det som har facinert meg mest den siste tiden er å oppleve hvordan Gud har hatt sin hånd i alt. Både økonomisk og i mennesker han har sendt i veien min. Aldri før har jeg følt meg så takknemlig for nære og fjærne venner, og noe av det sterkeste er å oppleve at folk ber for meg. Det betyr så vanvittig masse! Mange har støttet meg økonomisk noe som har gjort det mulig å kjøpe supergodt vintertøy. Takk Gud for ulla fra sauen, eller egentlig; takk Gud for sauen!!!!

For dere som er venner av Tove så fikk jeg nettopp melding om at hun er trygt fremme i Nepal og at hele reisen har gått strålende. Dere blir underettet mer i kommede uke!

blir sikkert flere innlegg i nærmeste fremtid, hehe... har en tendens til å skrive mye når jeg "henger med meg selv"... Guds fred frem til neste gang!

Alt for Kongen og vennene Hans!

1 kommentar:

  1. Stooor knuseklem fra Fiip og meg til eventyreren og misjonæren Karen Elise! God speed!

    SvarSlett