søndag 7. februar 2010

NG

Jeg har fått meg hund!!! Eller, jeg og Ingvild har fått oss en meget ivrig og virill vakthund. Hun heter NG og virrer natt og dag rundt huset vårt. Jeg sier vårt, men jeg leier det kun. Og hus er igrunnen en underdrivelse. Jeg var så heldig å få meg et palass til nesten samme pris som jeg fikk et lite gjesterom for. Så da var valget lett, Flyttings!! Vi har nå bodd her i en uke og stortrives sålangt. Det er utrolig godt å kunne bo sammens med noen en kjenner og ikke minst INGVILD! og barnet vårt NG. Her har dere et bilde av det vakre dyret

2 kommentarer:

  1. åhhh, så stas:) godt for dere å få en hund! e og vil ha hund. Eller forresten, katt. hmm.. anyway, hvis e hadde vært student, hadde e LÆTT tatt meg nedover en tur på besøk. Tenk kor gøy det hadde vært!! *SMASK*

    SvarSlett