søndag 27. februar 2011

Dhulikel og Sharada

I dag har jeg vært så heldig å få møte Sharada Rai, en av mine elever i Ochaldhunga. Etter mye frem og tilbake startet hun på sykepleiestudiet nå i sommer. Fra å komme fra en meget fattig familie er det stort å få starte på et så fint universitet som Sharada nå har gjort. Jeg kjenner meg privilegert i å få lov til å støtte henne i skolegangen da jeg vet at dette vil få betydning for henne, for familien og lokalsamfunnet hjemme i Ochaldhunga. Sharada har store drømmer og det er flott å få være med på å se henne vokse og gripe de mulighetene fremtiden bringer. Har du lyst til å støtte skolegangen hennes? Ta kontakt :)

Ellers så fikk jeg endelig puste frisk luft og se grønne enger på veien ut til Dhulikel.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar