lørdag 22. august 2009

fantastiske mennesker!

Jeg hadde vel egentlig tenkt å starte med å skrive om hva jeg skal gjøre i Nepal, men vil heller fortelle om alle de fantastiske menneskene som har møtt meg denne uken! Det har seg slik at det plutselig dukket opp noen store økonomiske utfordringer, så store at jeg nesten fryktet at ting kunne bli vanskelig i forhold til oppholdet i Nepal. Etter noen samtaler med Han der oppe slo det meg at jeg kunne prøve å selge det jeg eide. Da måtte det jo bare løse seg. Først noen dager senere kom jeg til å tenke på Apostlenes gjerninger; de solgte alt av eiendeler, og fulgte Ham. Nå vil jeg overhode ikke sammenligne meg med noen av dem for jeg er på langt nær like overgitt, men jeg tror oppriktig at Gud ønsker å lære meg noe. Gang på gang tror jeg at alt bare snører seg sammen, men hver gang finner han en løsning. Og jammen meg gjorde han det ikke.. IGJEN!! Hver dag denne uken har det rett og slett vært butikk i leiligheten. Jeg slapp å kjøpe ny ledning til datamaskinen(den var dyr), den fikk jeg av et herlig menneske. Jeg slapp også å kjøpe en stooor ryggsekk som koster flesk - den får jeg låne av nepalIngvild!!! Å så takknemlig jeg er!! Pluss at det har vært masser av oppmuntringer fra venner og ukjente!! Du slutter aldri å overraske Gud.. takk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar