tirsdag 16. mars 2010

Det startet med at jeg illustrerte en mengde barnesanger (som i denne stund blir massedistribuert på landsbygda når Teacher Trainerne reiser rundt), nå er jeg igang med å lage en skolebok for småbarna her. Dersom tiden strekker til så blir det tre bøker (3-4 år, 4-5 år og 5-6 år), men tviler jeg rekker det. Har derfor valgt å fokusere på den ene for å gjøre den best mulig. Temaene som skal være representert er P.E., Social Skills, Science/Social Studies, Math, Art/Music and Language. Du spør deg sikkert hvordan jeg med sosiologi og statsvitenskapsbakgrunn kan ta tak i dette. Vel, for det første har jeg en genial veileder, jeg har masser av kilder å velge mellom og til sist så velger jeg å tro at jeg er kreativ anlagt. Jeg hadde så absolutt ikke forestilt meg dette da jeg forlot Norge. Jeg har alltid elsket å tegne og lage ting, men dette overgår min villeste fantasi, det er i grunnen en liten drøm som blir virkelighet!

2 kommentarer:

  1. hei og så flott at èn av drømmene er blitt virkeliggjort :)
    ønsker deg Guds ledelse og velsignelse over arbeidet du gjør! Gud er god!
    1000 takk for gaven til Magdalena. Aud kom innom med den i går og da fikk jeg også høre den ferskeste nyheten :)
    muligens litt egoistisk fra min side, men jeg ser virkelig frem til høsten :)
    i morgen har vi møte med en sang evangelist, så det blir en kosestund for de som er over 60 ;)
    jeg blir vel hjemme med magdalena siden møte begynner ikke før 18 og jeg har arbeidshelg - 3 netter. jobber på skjerma og det er kjempetungt der for tida :( Kjenner på hele kroppen at den har begynt å gjøre motstand når jeg tenker på jobben.. ;)
    ta vare på deg!
    evita

    SvarSlett
  2. så gøy! høres jo kjempespennende ut! du er heldig som får lov til å lage barnebøker! æ å vil! ;)
    må nok komme meg nedover jeg og.klæmma fra mæ. smask på kinnet til rannveig også!

    SvarSlett