tirsdag 8. september 2009

forberedelser

Nå har det gått noen dager siden jeg skrev noe her inne, så her kommer noen oppdateringer:

- holder på med vaksinasjonstaking
- brevskriving etter brevskriving
- antydning til reisefeber
- abstinenser med tanke på at jeg ikke får med meg alle bøkene mine
- gledeshyl over at jeg ENDELIG får dra ut!!
- pakking, selging og omplassering av møbler o.l.
- gode telefoner med mamma
- evig takknemlig til ballangen baptistmenighet som vil støtte meg
- gleder meg til å bli bedt for og sendt ut av Salem Trondheim
- er hemningsløst begeistret for fiolinspillende Gerd-Helene
- har fått omplassert Donna Kanin
- går og dagdrømmer og hører på lovsang
- drømmer
- skrev jeg at jeg drømmer? ååå, gleder meg så inni granskauen til å møte nye mennesker!

2 kommentarer:

  1. Linda sier hun hører stemmen din før seg når dette leses.

    Kjetil jatter med og sier: jeg liker ting når de er skrevet punktvis. Det setter en spesiell bismak på det hele. God lesning!

    SvarSlett
  2. hehehe, du gjør det altså linda :) da har du skulla sett når æ skriv på dialekt, da blir det værre ;)
    punkt skaper en deilig bismak, en sånn syrlig, sånn jan erik vold smak kanskje..

    SvarSlett